  • Data: 2007-05-06 11:08:02
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krys pisze:

    > Albowiem na przyjkład ja dowcip Jottego zrozumiałam,

    Myślę że sie przeceniasz.
    To początkowo wcale nie był dowcip, tylko głupie stanowisko, które stało
    się dowcipem, bo krytyce ...
    Pierwotny post jest na tyle sensowny, że dało się na niego udzielić
    sensownej odpowiedzi i dlatego późniejsza argumentacja
    "... Odpowiedziałem, jak odpowiedziałem, bo pytający wątkoczyńca nie dał
    sobie rady z precyzyjnym sformułowaniem pytania. Wyjaśnię ciężej
    jarzącym - on nie zapytał o możliwość odzyskania wyłożonej kasy po
    zwrocie towaru, tylko o samą możliwość zwrotu (czytać posty uważnie i ze
    zrozumieniem) i na to odpowiedziałem..." przeknuje tylko naiwnych.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com