  • Data: 2007-05-06 12:31:54
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny.. [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f1kgj3$ac0$1@inews.gazeta.pl krys <k...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Ty mi uwierz. Rodzice mogą mieć swoją siłę. Chamskiego* nauczyciela
    > można wyeliminować.
    Rodzicom (szczególnie tym niespecjalnie mądrym) często wydaje się, że moga
    nie wiadomo co. Przy odpowiednim postępowaniu szybko im przechodzi, potem
    przyłażą, usiłują łagodzić, tłumaczyć się. Tak to już jest.

    > Przemyślenie tego szczególnie ci
    > Wiesz, gdzie ja mam Twoje polecenia?
    A wiesz, co mnie to obchodzi?

    > A jeśli chodzi o formę - cóż, chyba pomyliłeś grupy, jeśli uważasz, że
    > taplanie sie w rynsztoku to odpowiednia forma dla prowadzenia dyskusji.
    Ja na tej grupie jestem od tak dawna, że nie pamiętam od kiedy. To raczej ty
    wyrosłaś, gdzie cię nie posiali, bo cały czas piszesz OT.
    Dostosuj się do tematyki i wypowiadaj w kontekście prawa (chyba, że nie masz
    w tej materii nic do powiedzenia, ale wówczas... rozumiesz?). A gdy wydaje
    ci się, ze masz coś mądrego do napisania tylko nie na temat to zaznacz w
    topicu - kultura (czyli stosowanie sie do pewnych zasad obowiązuje także na
    newsach i także ciebie).
    Co do rynsztoka - nic przyjemnego, ale mniej śmierdzi rynsztok słowny niż
    intelektualny.

    > *Kogoś, kto wyzywa innych od kretynów, idiotów, popaprańców też należy
    > nazwać po imieniu.
    Oczywiście, odkrycia nie dokonałaś żadnego.

    > Zwłaszcza, jeśli jest nauczycielem i uczy dzieci
    > takich form "szacunku" dla innych.
    Nie uczę dzieci. A na szacunek trzeba sobie zasłużyć, zapracować. Nie ma się
    go ot tak, po prostu, pojmij to wreszcie.

    --
    Jotte