  • 41. Data: 2010-05-14 22:55:31
    Temat: Re: Zwrot towaru (bazarkowego)
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-14 23:34, G pisze:

    > Ale gdzie mam go wyslac skoro nie mam adresu?
    > to już (w tym konkretnym prrzypadku) w mojej gestii? Przeciez kupowalem na
    > bazarku.
    > No i ograne pytanie: wiążąca jest data nadania czy doreczenia?

    Giełda pod Stodołą też jest bazarkiem. Jednak mający tam stoiska na
    codzień mają swoje normalne sklepy i wydają faktury z nazwą firmy,
    adresem i pieczątkami.
    W razie czego z reklamacją czy w sprawie zamiany można jechać do tego
    sklepu czy za Stodołę (w sobotę lub niedzielę). To jest giełda
    elektroniczna, ale w sumie handel to handel.

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-05-14 23:30:30
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-14 20:15, G pisze:
    > Witam
    > Historia taka:
    >
    > Kupiłem mebel na bazarku. Stoisko to samochód ciezarowy z niego wystawione
    > na ziemie mebelki.
    > Zamówiłem łóżko wpłacając cześć pieniędzy.
    [...]

    UOKiK podkreśla, że każdy poszkodowany przez konsument będzie mógł
    dochodzić swoich praw indywidualnie. Pomocy należy szukać u miejskich
    lub powiatowych rzeczników konsumentów. Ponadto porady udzielane są
    przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem 0-800
    800 008 (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09.00 do 17.00).

    Każdy, kto został wprowadzony w błąd może skorzystać także z dochodzenia
    swoich roszczeń na drodze sądowej.

    --
    animka

  • 43. Data: 2010-05-14 23:53:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

> [...]
    > 800 008 (od poniedziałku do piątku, w godzinach od 09.00 do 17.00).
    >
    > Każdy, kto został wprowadzony w błąd może skorzystać także z dochodzenia

    Jak już kopiujesz cudzy tekst to wypadałoby podać źródło.

  • 44. Data: 2010-05-15 10:59:08
    Od: "G" <g...@g...pl>

    Odwiedziłem dziś to stoisko. Wręczono mi rachunek za mebel z datą na nim 8
    maja czyli datą dostawy.
    Zamówienie i zaliczka miała miejsce na bazarku ale dwa tygodnie wcześniej.
    Rozumiem ze tym samym potwierdzili że umowa kupna sprzedaży została zawarta
    w moim lokalu a nie na owym bazarku.
    Oczywiście nie podpisali wniosku o zwrot, więc wyśle go w poniedzialek (9
    dzień) poleconym.
    Zostawiłem im go kładąc obok nich na jednym z ich mebelków.

    Za pomoc dziękuję, w razie jeszcze pytań pozwole sobie zapytać.

  • 45. Data: 2010-05-15 11:28:32
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    jak moze odstapic w ciagu 10 dni jezeli mebel byl robiony pod indywidualne
    zamowienie co wylacza mozliwosc zwrotu ?

    --
    http://dumpingowiec.na.allegro.pl - a co to ? WOW - rewelacja ! :-)
    Chciałbyś zlecić napisanie programu na zamówienie?

  • 46. Data: 2010-05-15 11:31:55
    Od: "G" <g...@g...pl>

    > jak moze odstapic w ciagu 10 dni jezeli mebel byl robiony pod indywidualne
    > zamowienie co wylacza mozliwosc zwrotu ?

    Tego nie wiem czy był robiony na zamówienie, czy stało u niego 15 takich
    gotowych do sprzedaży, czy jeszcze kupuje to gdzieś u innego producenta.. My
    poprosiliśmy porostu o "takie" łóżko wskazując na jedno z wystawionych.

  • 47. Data: 2010-05-15 11:35:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > jak moze odstapic w ciagu 10 dni jezeli mebel byl robiony pod indywidualne
    > zamowienie co wylacza mozliwosc zwrotu ?

    Jak na zamówienie, a zrobili za długi, to raczej powinien iść w kierunku
    niezgodności z umową. Tylko, że pewnie nie ma papieru na to, że zamawiał
    200cm, a nie 205...
    J.

  • 48. Data: 2010-05-15 11:37:47
    Od: "G" <g...@g...pl>

    > Warzywniaki też mają kasy fiskalne i nie rejestrują. Budki na bazarku z
    > kawą i papierosami też na kasie nie rejestrują. Liczą sobie na kartce lub
    > w swoich główkach i jeszcze starają się klienta okiwać. No i są bezkarni.

    jak pisałem wcześniej, otrzymałem rachunek od sprzedawcy.
    Numer rachunku to 3/2010...
    Aż 3 meble sprzedał w tym roku...

  • 49. Data: 2010-05-15 12:06:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał

    > jak moze odstapic w ciagu 10 dni jezeli mebel byl robiony pod
    > indywidualne zamowienie co wylacza mozliwosc zwrotu ?

    Możesz podać podstawę?

  • 50. Data: 2010-05-15 12:58:27
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    wiadomości news:hsm2ol$577$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał

    > Możesz podać podstawę?

    ta sama która pozwala zwrot na odleglosc (nie chce mi sie szukac) jest tam
    wylaczenie
    między innymi towary o indywidualnym charakterze robione na zamowienie,
    łozko robione
    na konkretny wymiar jak najbardziej sie pod to łapie.

    Dotyczy to takze softu rozpakowanego . Jest jeszcze kilka przypadkow.
    W sumie powinno tez laptopow nie wyobrazam sobie przyjecia laptopa w ktorym
    ktos
    przebrnal przez pierwsze uruchomienie instalujace system operacyjny i
    dzielace dysk na partycje.