  • 1. Data: 2010-05-14 14:59:50
    Temat: Promocja wódki żołądkowej?
    Od: Gaugan <g...@o...pl>

    Dziś w sklepie zostałem poproszony przez miłą hostessę o strzelenie
    sobie lufy żołądkowej i podzieleniu się opinią na jej (wódki oczywiście)
    temat. Drugiej już nie chciała mi dać, mimo że uparcie twierdziłem, że
    pierwsza przeszła tak gładko że nie poczułem smaku i nie chciałbym wydać
    mylnej opinii. Ponoć takie zasady ustalił szef - jedna lufa i ankieta
    ;-) ale do rzeczy. Czy promocja wódki w markecie może przebiegać w ten
    sposób i jak się do tego ma ustawa?

    Gaugan

  • 2. Data: 2010-05-14 15:12:31
    Temat: Re: Promocja wódki żołądkowej?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > mylnej opinii. Ponoć takie zasady ustalił szef - jedna lufa i ankieta
    > ;-) ale do rzeczy. Czy promocja wódki w markecie może przebiegać w ten

    definitywnie dawanie tylko jednej to zachowanie sprzeczne z ustawa ;P

    Icek

  • 3. Data: 2010-05-14 15:29:05
    Od: " GK" <k...@W...gazeta.pl>

    Wydaje się, że ugruntowana linia orzecznicza sądów rzymskich oparta na Lex
    panem et circenses wyłącza możliwość tak drastycznego ograniczania
    bezpłatnego spożycia napojów alkoholowych. Roszczenie odszkodowawcze może
    obejmować żądanie naprawy szkody przez zapewnienie innych rozrywek przez
    hostessę.:)

    GK

  • 4. Data: 2010-05-14 15:33:00
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Icek pisze:

    > definitywnie dawanie tylko jednej to zachowanie sprzeczne z ustawa ;P

    praz ugruntowanym na danym terenie zwyczajem, kulturą, zdrowym
    rozsądkiem, praktykowanym powszechnie obrządkiem, liturgią itd.
    ;)

    ... ale - facet poważnie pyta, a my tu sobie jaja robimy...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 5. Data: 2010-05-14 15:57:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hsjoh6$4fg$1@inews.gazeta.pl Gaugan <g...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > rzeczy. Czy promocja wódki w markecie może przebiegać w ten sposób i jak
    Jaka ustawa, pijaku?

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-05-14 15:58:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]

    ;)

    ... ale - facet poważnie pyta, a my tu sobie jaja robimy...

    ========================

    czasami troche smiechu nie zaszkodzi ;)

    a co do powaznego potraktowania tematu sam jestem ciekaw. Jednak jezeli
    sprawdzaja czy ktos ma 18L to chyba nie problem.

    Icek

  • 7. Data: 2010-05-14 16:13:07
    Od: s...@m...com

    > W wiadomości news:hsjoh6$4fg$1@inews.gazeta.pl Gaugan <g...@o...pl>

    > Jaka ustawa, pijaku?

    USTAWA o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

  • 8. Data: 2010-05-14 16:22:31
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:3461.0000288f.4bed7693@newsgate.onet.pl
    s...@m...com <s...@m...com> pisze:

    > USTAWA o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.
    Nie wygłupiaj się.

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-05-14 16:24:52
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > USTAWA o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi.

    Trza było nie pić! Bo teraz będziesz siedział za złamanie ustawy.

    wiatrak

  • 10. Data: 2010-05-14 17:11:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Gaugan" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wódki w markecie może przebiegać w ten sposób i jak się do tego ma ustawa?

    Zamiast rozpisywać się lepiej napisz w jakim sklepie i w jakim mieście. Wszyscy
    chcemy spróbować. :)