  • 21. Data: 2007-01-25 13:21:21
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

    > A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci
    > pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma,
    > instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym
    > zrobiłbys ?

    A co za problem zafoliować na nowo?

  • 22. Data: 2007-01-25 13:41:47
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości

    > Proponuję zerknąć do ustawy.

    A znasz pojęcie ironia?

    Angie

  • 23. Data: 2007-01-25 13:58:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.01.2007 Angie <j...@o...eu> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > A znasz pojęcie ironia?

    Obawiam się, że była to dość hermetyczna ironia :)

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2007-01-25 15:08:18
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > A co za problem zafoliować na nowo?

    No jesli opakowanie było zaklejone naklejką z hologramem .... :)

    Miałem raz taką płytę. Opakowanie papierowe, w srodku twarda folia i brzeg
    zaklejony naklejką.

    Chyba ze odciąc to nozyczkami z drugiej strony :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 25. Data: 2007-01-25 15:35:08
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Z drugiej strony nie widzę problemu w zafoliowaniu wszystkiego jak należy
    > i posłanie przy kolejnym zakupie mowemu klientowi. Można to zrobić
    > estetycznie, a w końcu sprzęt jest sprawny.

    a za chwile będzie prośba na grupie o wzór pozwu przeciw sprzedawcy uzywanych
    płyt ;)

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2007-01-26 04:43:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.01.2007 gasper <n...@m...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    > a za chwile będzie prośba na grupie o wzór pozwu przeciw sprzedawcy uzywanych
    > płyt ;)

    Całkiem prawdopodobne :)

    --
    Marcin