eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zwrot towaru
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2007-01-25 11:35:56
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 25 Jan 2007 10:44:20 +0100, Maciekkk napisał(a):

    > firma

    Rozumiem, że to dotyczy sprzedawcy. A ty kupiłeś na firmę czy prywatnie?


  • 12. Data: 2007-01-25 11:38:12
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Angie" <j...@o...eu> wrote in message
    news:epa4bl$4e9$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    > news:epa02u$7e$1@inews.gazeta.pl...
    >> To teraz masz cale 3 miesiace aby im to plyte oddac.
    > Mialby gdyby mial towar nieuzywany. A tak to moze sprzedac na allegro:)

    Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w ustawie
    sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby _rozpakowac_ i
    obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie. Jak inaczej mozemy dokonac
    przemyslanego zakupu jelsli nie mozna nawet wyjac i sprawdzic dzialania
    towaru ?

    Daniel



  • 13. Data: 2007-01-25 11:59:58
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.01.2007 Maciekkk <M...@i...pl> napisał/a:
    > Odpowiedzieli mi ze nie przyjma jesli naruszone sa folie itp.

    Jeśli naruszenie folii było konieczne do sprawdzenia działania tej płyty
    to mają obowiązek przyjąć.

    Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu
    zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
    ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę
    wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.)

    Jeśli dalej będą stawać okoniem to zadzwoń do Inspekcji Handlowej lub
    Federacji Konsumentów.

    --
    Marcin


  • 14. Data: 2007-01-25 12:03:01
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak inaczej mozemy dokonac przemyslanego zakupu jelsli nie mozna nawet wyjac i
    > sprawdzic dzialania towaru ?

    przemyślany zakup to taki, że kupujemy płyte, która pasuje do naszego procesora
    i nie trzeba do tego nawet jej rozpakowywać

    Pozdrawiam


  • 15. Data: 2007-01-25 12:16:00
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maciekkk" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ep9s7e$6mo$1@news.tcz.vectranet.pl...
    > Rozpakowalem ja i podlaczylem procesor, okazalo sie ze ta plyta akurat nie
    > obsluguje tego typu procesora (blad, moja wina, przeoczenie).

    w takich sytuacjach najlepiej grzecznie poprosić sprzedawce o wymiane na
    pasujący model - w 95% przypadków to wystarczy

    Pozdrawiam


  • 16. Data: 2007-01-25 12:20:47
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "Angie" <j...@o...eu>


    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl...

    > Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w
    > ustawie sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby
    > _rozpakowac_ i obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie.

    W przypadku programu/plyty cd tez?:) Jak nie posluchasz to nie bedziesz
    wiedzial czy ci pasuje czy nie:)))

    Angie



  • 17. Data: 2007-01-25 12:21:51
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu
    > zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o

    A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci
    pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma,
    instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym
    zrobiłbys ?

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl


  • 18. Data: 2007-01-25 12:35:41
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> wrote in message
    news:MPG.2022beaee9f6542198995e@news.task.gda.pl...
    >> Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu
    >> zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
    > A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci
    > pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma,
    > instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym
    > zrobiłbys ?

    A co mnie to obchodzi. Jak nie wie co z tym zrobic to niech zwija DG i sie
    gdzies zatrudni.

    Daniel


  • 19. Data: 2007-01-25 12:35:58
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.01.2007 KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał/a:
    >> Odpisz im, że zmiana była konieczna i nie przekracza zakresu zarządu
    >> zwykłego. Powołaj się na art.7. u.3. Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o
    > A co ty jako sprzedawca zrobisz z takim własnie towarem ... przychodzi ci
    > pudło, w srodku wszystkie folie porozrywane albo ich nawet nie ma,
    > instrukcje upchane w reklamówkę, albo luzem wrzucone ... i co z tym
    > zrobiłbys ?

    Obawiam się, że to problem sprzedawcy i działa tu na zasadzie ryzyka -
    takie a nie inne są przepisy i powinien się z podobnymi sytuacjami liczyć.
    Z drugiej strony nie widzę problemu w zafoliowaniu wszystkiego jak należy
    i posłanie przy kolejnym zakupie mowemu klientowi. Można to zrobić
    estetycznie, a w końcu sprzęt jest sprawny.

    --
    Marcin


  • 20. Data: 2007-01-25 12:38:36
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 25.01.2007 Angie <j...@o...eu> napisał/a:
    >
    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    > news:epa4r8$l3k$1@inews.gazeta.pl...
    >
    >> Towar jest uzywany w "granicach zwyklego zarzadu" czy jakos tak to w
    >> ustawie sformuowali. Po to jest 10 dni przy zakupie wysylkowym aby
    >> _rozpakowac_ i obejrzec czy zakupiony towar nam pasuje czy nie.
    >
    > W przypadku programu/plyty cd tez?:) Jak nie posluchasz to nie bedziesz
    > wiedzial czy ci pasuje czy nie:)))

    Proponuję zerknąć do ustawy.

    --
    Marcin

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1