  • 21. Data: 2005-11-13 18:35:11
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Yawn" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dl52a6$amn$1@inews.gazeta.pl...

    > Miec syna - kretyna.

    Moze i jestes synem. Nie znam twej płci.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2005-11-14 08:41:03
    Od: "Poziomka" <p...@o...pl>

    >Czy przypadkiem nie jest na odwrót? Skoro wynajęli lokal (nie ważne czy
    >na dziesięć lat czy na trzy godziny) to jest to lokal przedsiębiorstwa.
    >Chodzi o to, że to nie oni przyszli do klienta (np. do domu) tylko on
    >przyszedł do nich.

    Firma na wizytowce (stronie www) zamiescila cos takiego:
    "Nasza firma konsekwentnie rozprowadza swoja posciel przez przedstawicieli
    prowadzacych prelekcje reklamowena terenie calego kraju. Nie posiadamy
    sklepow ani hurtowni. Jedynym lacznikiem miedzy producentem a odbiorca jest
    nasz prelegent..."

    No i teraz sie zastanawiam nad Tym co napisales/as wyzej - czy w takim
    przypadku byl to lokal przedsiebiorstwa (chodzi mi o to wynajecie na kilka
    godzin... bo przeciez innego nie maja...). Faktycznie koles nie chodzil po
    mieszkaniach klientow tylko klienci zostali zwabieni do nich...

    Pozdrawiam
    Poziomka

  • 23. Data: 2005-11-14 08:41:12
    Od: "Poziomka" <p...@o...pl>

    >Obecnie jest taki fajny przepisek, iz w ciagu 7 dni mozesz odstapic
    >od podpisania umowy ratalnej bez zadnych konsekwencji. Czyli zwracasz
    >towar do sprzedawcy i rozwiazujesz umowe ratalna. Po tych 7 dniach jest
    >juz pozamiatane...

    a co to za przepisek?
    mozesz podac jego imie?

    Pozdr,
    Poziomka

  • 24. Data: 2005-11-14 08:42:14
    Od: "Poziomka" <p...@o...pl>

    Wydrukuj sobie post Yawn'a, powies nad lozkiem i czytaj codziennie przed
    zasnieciem.

    Nie pozdrawiam!

  • 25. Data: 2005-11-14 10:16:48
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Moze i jestes synem. Nie znam twej płci.

    Troche kindersztuby by ci sie przydalo. Przepros dziewczyne.

    > SQLwysyn
    > "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect
    > all of you" - Larry Flynt

    I wydaje ci sie, ze taki jestes strasznie fajny... Moze to nie zakloci
    twojego przerosnietego ego, ale fajny nie jestes. Wprost przeciwnie.
    Przepros i wyjdz.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 26. Data: 2005-11-14 10:33:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 14 Nov 2005 11:16:48 +0100,
    Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > I wydaje ci sie, ze taki jestes strasznie fajny... Moze to nie zakloci
    > twojego przerosnietego ego, ale fajny nie jestes. Wprost przeciwnie.
    > Przepros i wyjdz.

    A czy z mojej sygnatury też wyciągniesz wnioski że nie robię backupów?
    One-linerów z sygnatur się nie komentuje. O.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 11:32:41 user up 10795 days, 23:27, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Backups? We doan *NEED* no steenking baX%^~,VbKx NO CARRIER

  • 27. Data: 2005-11-14 12:06:54
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A czy z mojej sygnatury też wyciągniesz wnioski że nie robię backupów?
    > One-linerów z sygnatur się nie komentuje. O.

    Hehehe... tylko, ze to nie jest one-liner :-) Po pierwsze - to jego stala
    sygnaturka (a przynajmniej nie zmienila sie w tym watku), po drugie - ma
    dwie linijki ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 28. Data: 2005-11-14 12:10:18
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 14 Nov 2005 13:06:54 +0100,
    Tiger <c...@c...pl> screamed:

    > Hehehe... tylko, ze to nie jest one-liner :-) Po pierwsze - to jego stala
    > sygnaturka (a przynajmniej nie zmienila sie w tym watku), po drugie - ma
    > dwie linijki ;-)

    Ok. Ale chodziło mi o merytoryczne ujęcie kwestii sygnatury. (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:09:49 user up 10795 days, 1:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Earth is 98% full... please delete anyone you can.

  • 29. Data: 2005-11-14 15:34:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Poziomka napisał(a):
    > a co to za przepisek?
    > mozesz podac jego imie?

    trudno będzie, bo nie istnieje

    KG

  • 30. Data: 2005-11-14 18:24:08
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

> [...]
    > godzin... bo przeciez innego nie maja...). Faktycznie koles nie chodzil po
    > mieszkaniach klientow tylko klienci zostali zwabieni do nich...

    Czy ten lokal byl w jakis sposob oznaczony?

    Pozdrawiam,
    Michal