eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Zwrot towaru...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 11. Data: 2005-11-12 16:00:19
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > art. 2 ust. 1 ustawy o ochronie niektorych praw konsumentow....
    >
    Będa się bronić że lokal wynajeli na jakiś okres (na godzinę). Więc warto
    wspomniec, że:

    Art.1 ust 2 Przez lokal przedsiębiorstwa rozumie się miejsce przeznaczone do
    obsługiwania publiczności i oznaczone zgodnie z przepisami o działalności
    gospodarczej.

    --
    Piotr



  • 12. Data: 2005-11-12 17:24:59
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Będa się bronić że lokal wynajeli na jakiś okres (na godzinę). Więc warto
    > wspomniec, że:
    >
    > Art.1 ust 2 Przez lokal przedsiębiorstwa rozumie się miejsce przeznaczone
    > do obsługiwania publiczności i oznaczone zgodnie z przepisami o
    > działalności gospodarczej.

    Mozesz miec racje, ale trzeba by rozwiklac fragment "oznaczone zgodnie z
    przepisami o dzialalnosci gospodarczej", o jakie tu konkretnie przepisy
    chodzi i o jakie oznaczenie (oznakowanie) i czy ten lokal byl tak oznaczony?

    Pozdrawiam,
    Michal



  • 13. Data: 2005-11-12 18:55:57
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-11-12 15:30 kam napisał(a):
    > Poziomka napisał(a):
    >
    >> Z tego co wiem to klientowi
    >> przysluguje prawo zwrotu towau (chyba nawet bez podawania przyczyn) w
    >> jakims
    >> tam okresie. Czy ktos moglby mi przypomniec jaki to paragraf itd.
    >
    >
    > Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów.
    > Ale dotyczy ona zakupów poza lokalem przedsiębiorstwa, a w przypadku
    > takich oszustów często jest to lokal...

    Ale dlaczego oszustów?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/


  • 14. Data: 2005-11-12 20:48:39
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Wojtek Szweicer napisał(a):
    > Ale dlaczego oszustów?

    a takie wrażenie...
    bo to że ludzie są głupi, naiwni i nie czytają co podpisują, to jeszcze
    nie powód żeby na tym żerować

    KG


  • 15. Data: 2005-11-12 21:22:22
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "Nowik" <N...@o...pl>

    >Wtrącę sie trochę nie na temat więc z góry przepraszam :-)
    >1. Taka pościel naprawdę jest miła do spania
    a jest, zgoda. wcale nie mówiłam że kupiła wadliwy towar, chodzi o cenę po
    jakiej go zakupiła.

    >2. Dlaczego zabraniasz matce dysponować jej własnymi pieniędzmi ?? To
    bardzo
    >nieładne z Twojej strony!

    nie zabraniam, tylko jeśli kupuje coś po zawyżonej cenie to staram się jej
    pomóc wyjść z tej sytuacji. Tu nie chodzi o to, że ona kupiła coś co mi się
    nie podoba i teraz aferę robię, tylko że szła tam i facet jej naściemniał,
    że to wyjątkowa okazja i takie tam, wiadomo jak oni gadają. Że to jakaś
    promocja itd., i jeśli się od razu zdecyduje to zaoszczędzi XXXzł. Wiec jak
    to kupiła to na spokojnie znalazłam jej podobne produkty (pościel innych
    producentów wykonaną z tego samego surowca) w cenie DUŻO niższej. Wiec
    dlaczego nie mam jej pomóc w odzyskaniu pieniędzy?

    Pozdrawiam



  • 16. Data: 2005-11-12 21:25:49
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "Nowik" <N...@o...pl>

    Wydrukuj sobie post Yawn'a, powieś nad łóżkiem i czytaj codziennie przed
    snem...

    Nie pozdrawiam





  • 17. Data: 2005-11-13 07:39:26
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    kam napisał(a):

    > bo to że ludzie są głupi, naiwni i nie czytają co podpisują, to jeszcze
    > nie powód żeby na tym żerować

    Dlaczego żerować?

    j.


  • 18. Data: 2005-11-13 08:36:50
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dl4u9i$o98$1@inews.gazeta.pl>, Michał Wilk wrote:
    >> acha, dodam jeszcze ze ten "zlot naciagaczy" nie byl u nich w firmie tylko
    >> przyjechali do naszego miasta i wynajeli sobie sale w hotelu/restauracji
    >> na
    >> ten bajerandzki pokaz... Nie wiem czy to ma znaczenie ale chyba kiedys
    >> czytalam ze istotne jest czy to sie zakupuje na jakis targach czy w
    >> sklepie
    >> czy jakos tak...
    >
    > Ma znaczenie podstawowe, bo dzieki temu jest to sprzedaz "poza lokalem
    > przedsiebiostwa" i mozesz skorzystac z tego, o czym napisalem w innym
    > poscie;-)

    Oglądałam kiedyś reportaż o tego typu naciągaczach, w którym mówili,
    że zdarza się, że firma rejestruje działalność i wywiesza tabliczkę,
    na którą oczywiście ludzie nie zwracają uwagi na lokalu, w którym
    odbywa się prezentacja. Mam nadzieję, że tak nie jest w twoim
    przypadku, a jeśli nie, to podstwę prawną już masz, oddać możesz.

    Renata


  • 19. Data: 2005-11-13 09:11:29
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrndndrde.3ah.januszek@lexx.eu.org...
    >
    > > bo to że ludzie są głupi, naiwni i nie czytają co podpisują, to
    jeszcze
    > > nie powód żeby na tym żerować
    >
    > Dlaczego żerować?

    Według słownika języka polskiego:
    żerować -
    <o zwierzętach nie hodowanych: jeść, żreć, paść się>
    przen. Żerował na ludzkim nieszczęściu.

    Obydwa znaczenia tu pasują, czyż nie?


  • 20. Data: 2005-11-13 10:07:36
    Temat: Re: Zwrot towaru...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alek napisał(a):

    [...]

    > Obydwa znaczenia tu pasują, czyż nie?

    Oczywiście, że nie... Jedyne o czym można tu mówić to o zawyżeniu
    ceny. Przy czym dopóki autor wątku nie poda szczegułów, to i tego
    nie jesteśmy w stanie zweryfikować... Czy to aż tak trudne do
    ogarnięcia jest?

    j.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1