    From: "Poziomka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru...
    Date: Mon, 14 Nov 2005 09:41:03 +0100

    >Czy przypadkiem nie jest na odwrót? Skoro wynajęli lokal (nie ważne czy
    >na dziesięć lat czy na trzy godziny) to jest to lokal przedsiębiorstwa.
    >Chodzi o to, że to nie oni przyszli do klienta (np. do domu) tylko on
    >przyszedł do nich.

    Firma na wizytowce (stronie www) zamiescila cos takiego:
    "Nasza firma konsekwentnie rozprowadza swoja posciel przez przedstawicieli
    prowadzacych prelekcje reklamowena terenie calego kraju. Nie posiadamy
    sklepow ani hurtowni. Jedynym lacznikiem miedzy producentem a odbiorca jest
    nasz prelegent..."

    No i teraz sie zastanawiam nad Tym co napisales/as wyzej - czy w takim
    przypadku byl to lokal przedsiebiorstwa (chodzi mi o to wynajecie na kilka
    godzin... bo przeciez innego nie maja...). Faktycznie koles nie chodzil po
    mieszkaniach klientow tylko klienci zostali zwabieni do nich...

    Pozdrawiam
    Poziomka