  • 1. Data: 2005-11-12 09:00:40
    Temat: Odpis dla pozwanego
    Od: Daniel Jaworski <d...@p...fm>

    Witam!

    W związku z złożonym przeze mnie pozwem sąd wezwał mnie do:
    "uzupełnienia braków formalnych pozwu poprzez: przedłożenie brakującego
    załącznika do pozwu - odpisu dla pozwanego".

    Posiadam kserokopię pozwu wraz z załącznikami (potwierdzoną przy
    skłądaniu pozwu stosowną pieczątką i datownikiem). Czy wystarczy że
    wykonam kopię posiadanej kserokopii i zaniosę ją do sądu? Czy muszę
    napisać jakieś pismo informujące o dołączeniu załącznika?

    Pozdrawiam!

    --
    Daniel

  • 2. Data: 2005-11-12 10:33:49
    Temat: Re: Odpis dla pozwanego
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Daniel Jaworski napisał(a):

> [...]
    > wykonam kopię posiadanej kserokopii i zaniosę ją do sądu? Czy muszę
    > napisać jakieś pismo informujące o dołączeniu załącznika?

    Wyślij listem poleconym odpis pozwu.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-11-12 10:46:18
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Daniel Jaworski napisał(a):
    > Czy odpis to to samo co kserokopia?

    tak
    tzn kserokopia jest jednym w możliwych sposobów wykonania odpisu

    > Czy zgodność dokumentów musi ktoś potwierdzić?

    to już zależy od sądu... ;)

    > Wysłać do Sądu i do pozwanego?

    do sądu

    KG