eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty › Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2
    .nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.h
    ighwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newsh
    osting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Date: Tue, 16 Feb 2010 00:06:59 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1002160003560.2300@quad>
    References: <hl4g44$e02$1@news.onet.pl> <hl4h4c$h7c$1@news.onet.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <4b76c550$1@news.home.net.pl>
    <hl7b1t$3rr$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266279023 1807 83.15.167.123 (16 Feb 2010
    00:10:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Feb 2010 00:10:23 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:628026
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 14 Feb 2010, blad wrote:

    > Użytkownik "Loko"
    >> i uważasz, że twoja przygoda spowodowała od razu odpowiedni zapis w KC i od
    >> tego momentu już tak jest? :-)
    >
    > uważam, że odbiór osobisty (ani fakt ze wg mnie ten zasilacz nie dzialal)
    > nic nie zmienia - morele.net ładnie przyjmują zwracany towar, ponieważ klient
    > przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.

    Ale opisywałeś *INNY* przypadek.
    Możliwość zwrotu w ciągu 10 dni jest NIEZALEŻNA od powodu, wynika
    z widzimisię klienta i nie zobowiązuje sprzedawcy do pokrycia
    kosztów np. odesłania (odesłanie z powrotem do sprzedawcy nie
    jest "zwrotem tego co sprzedawca świadczył", prawda?)

    Reklamacja "bo nie działa" to niezgodność z umową, ma terminy
    pół roku i dwa lata (zmienia się domniemanie co do przyczyny)
    i *nie* wynika z widzimisię!

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1