eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty › Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
  • Data: 2010-02-15 23:06:59
    Temat: Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sun, 14 Feb 2010, blad wrote:

    > Użytkownik "Loko"
    >> i uważasz, że twoja przygoda spowodowała od razu odpowiedni zapis w KC i od
    >> tego momentu już tak jest? :-)
    >
    > uważam, że odbiór osobisty (ani fakt ze wg mnie ten zasilacz nie dzialal)
    > nic nie zmienia - morele.net ładnie przyjmują zwracany towar, ponieważ klient
    > przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.

    Ale opisywałeś *INNY* przypadek.
    Możliwość zwrotu w ciągu 10 dni jest NIEZALEŻNA od powodu, wynika
    z widzimisię klienta i nie zobowiązuje sprzedawcy do pokrycia
    kosztów np. odesłania (odesłanie z powrotem do sprzedawcy nie
    jest "zwrotem tego co sprzedawca świadczył", prawda?)

    Reklamacja "bo nie działa" to niezgodność z umową, ma terminy
    pół roku i dwa lata (zmienia się domniemanie co do przyczyny)
    i *nie* wynika z widzimisię!

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1