eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty › Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
  • Data: 2010-02-14 19:59:23
    Temat: Re: Zwrot 10 dni, a odbior osobisty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik blad blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl ...

    >>> przysługuje - sprawdzilem na sobie
    >>> kupilem zasilacz do pc w morele.net i odebralem osobiscie.
    >>> nie dzialal więc przyjęli zwrot (osobiście w tym samym punkcie)
    >>> i oddali kasę
    >>
    >> i uważasz, że twoja przygoda spowodowała od razu odpowiedni zapis w KC
    >> i od tego momentu już tak jest? :-)
    >
    > uważam, że odbiór osobisty (ani fakt ze wg mnie ten zasilacz nie
    > dzialal)
    > nic nie zmienia - morele.net ładnie przyjmują zwracany towar, ponieważ
    > klient
    > przy zakupie internetowym ma na to 10 dni.
    > I tylko chciałem to potwierdzić, ponieważ inni gdybali,
    > bo nikt akurat nie byl w takiej sytuacji

    zeby była jasnosc:
    kupujesz cos poza lokalem przedsiebiorcy (czyli teoretycznie masz mozliwosc
    zwrotu do 10(90) dni. Towar okazuje sie byc zepsuty.
    Pytanie: czy mozna oddac zepsuty towar?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1