  • 1. Data: 2006-05-12 09:17:51
    Temat: Zrobilem przelew - on twierdzi ze nie.
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    Witam
    mam taka sytuacje, ze poza allegro ugadalem sie z kolesiem, ze wplace mu
    kase na konto a on wysle mi telefon. Ja wyslalem mu 560 zł na jego konto, a
    on ciagle twierdzi ze tej kasy nie ma. Zlozylem wiec reklamacje w banku i
    wyslali mi pismo potwierdzajace ze pieniadze sa u niego na koncie
    (potwierdzone przez jego bank) na zajutrz po moim przelewie.
    Czy moge sie jakos teraz ubiegac o zwrot tej kasy ale prawnie - nie chodzi
    mi tu o "bicie" bo ja mieszkam w Gliwicach (slask) a on w Gdansku.

    dziekuje za sugestie.

  • 2. Data: 2006-05-12 09:18:40
    Temat: Re: Zrobilem przelew - on twierdzi ze nie.
    Od: "dropsec" <d...@i...pl>

    acha i telefonu mi nie wyslal, wiec nie ma zadnego potwierdzenia nadania mi
    tego telefonu.

  • 3. Data: 2006-05-12 09:33:12
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "dropsec" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moge sie jakos teraz ubiegac o zwrot tej kasy ale prawnie - nie chodzi
    > mi tu o "bicie" bo ja mieszkam w Gliwicach (slask) a on w Gdansku.

    Zgłoś oszustwo na policji. Ale najpierw postrasz gościa policją i sądem,
    może zmięknie mu "rura". Zgłoś też na allegro.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 4. Data: 2006-05-12 09:40:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś oszustwo na policji. Ale najpierw postrasz gościa policją i sądem,
    > może zmięknie mu "rura". Zgłoś też na allegro.

    A co do tego ma Allegro? Przecież umówił się poza?

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 5. Data: 2006-05-12 09:41:26
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zgłoś oszustwo na policji. Ale najpierw postrasz gościa policją i sądem,
    > może zmięknie mu "rura". Zgłoś też na allegro.

    Co będzie na allegro zgłaszał jeśli je oszukał :>
    Nie chce mi się szukać ale allegro wyraźnie ostrzega przed takimi
    praktykami.
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-05-12 09:49:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dropsec wrote:
> [...]
    > on ciagle twierdzi ze tej kasy nie ma. Zlozylem wiec reklamacje w banku i

    Najpierw spróbuj uzyskać jakieś nagranie, s którego wynikałoby, że
    faktycznie doszło do zawarcia jakiejś umowy (bo bez tego to on może
    twierdzić, że żadnej umowy nie było, a Ty te pieniądze przesłałeś mu
    omyłkowo, a on nie zauważył).

    Bez takiego dowodu będziesz miał małe szanse udowodnić mu oszustwo a
    zwrotu kasy będziesz mógł dochodzić jedynie cywilnie - poszukaj hasła
    "bezpodstawne wzbogacenie".