    From: "Gaalexa" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Date: Sun, 11 Aug 2002 19:31:51 +0200

    Nie chodzi o to, czy czynności komornika zostały prawidłowo, czy
    nieprawidłowo wykonane. Chodzi o przedłużenie postępowania. Mój znajomy to
    przećwiczył. Wystosował już chyba trzecią bzdurną skargę i za każdym razem
    komornik wstrzymuje czynności do czasu jej rozpatrzenia.

    Dlaczego dziewczyna ma nie powalczyć. Przecież została wrobiona w spłatę.

    Pozdrawiam

    Gabi