    From: "Gaalexa" <g...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zostalam oszukana ! - prosze o porade.
    Date: Sun, 11 Aug 2002 14:28:56 +0200

    Zawsze możesz złożyć skargę na czynności komornika z dowolnego nawet
    bzdurnego powodu. Składa się ją za pośrednictwem komornika do sądu
    rejonowego właściwego dla jego rewiru. Na czas rozpatrzenia skargi
    wstrzymywane są czynności egzekucyjne. Zyskasz trochę czasu. Możesz też
    zorientować się w sytuacji materialnej swojej koleżanki. Może jest z czego
    ściągnąć całą należność.

    Pozdrawiam

    Gabi