  • Data: 2018-05-08 16:54:04
    Temat: Re: Znów kamery się popsuły
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Yakhub <a...@a...aa> pisze:
> [...]
    awariami czy innymi zdarzeniami
    która kamera została zasłonięta itp.

    > Wtedy też można dokładnie ustalić, kiedy rejestrator przestał wysyłać logi.

    A ile kojarzysz wielkich afer ze zrobieniem wielkiego rabanu _karnego_
    (a już przynajmniej bardzo ostro dyscyplinarnego) z "wcięcia z
    premedytacją" zapisów policyjnych rejestratorów? Cudownie się to
    przenigdy nie trafia czy się to zamiata pod dywan albo co najmniej
    takich brudów się nie pierze publicznie?

    Czy może podobne "konsekwencje+" już były ale umknęły mojej uwadze?

    W policji nie służą anioły ale ludzie. _Powinni_ służyć ludzie bardzo
    wyraźnie lepsi od przeciętnej i _przeciętnie_ może nawet tak jest.

    --
    A. Filip