    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniewazenie pomnika
    Date: Sun, 29 Jul 2018 11:55:50 +0200

    W dniu 29.07.2018 o 11:19, Jingiel pisze:

    > https://www.youtube.com/watch?v=mDivjTOOMl8

    Byłoby nawet śmieszne, gdyby nie to, że miesięcznice i ochrona schodów
    do nieba nie wyglądają niepokojąco podobnie.

    BTW. Tu nagrało się na CCTV i będą ścigać, a tymczasem we wtorek w
    Warszawie odbył się "moto steet terror" czyli przejazd z hałasowaniem,
    paleniem gum i łamaniem przespisów. Trwał jakieś 5 godzin i nic się nie
    nagrało, policja nie zauważyła i nie zdążyła zareagować. Widziałem sam
    jak radiowóz się przypadkiem na nich nadział jak jeżdzili na czeronym i
    nie reagował (czemu się w sumie nie dziwię). Rzecznik od policjantów
    (ten od oburzenia na prostesty przed sejmem) stwierdził, że nie było
    zgłoszeń i że w sumie to sam widział (w necie są nagrania z pokamordę).

    Więc jak to? Policjantów zabrakło, bo wszyscy przed sejmem czy co? W
    monitoring nikt nie patrzy, że ich przez 5 godzin nie zauważyli
    błąkających się po centrum stolicy? Policjanci nie mają łączności, ze
    skoro radiowóz się na nich przypadkiem nabił to karnie stał na zielonym
    podczas gdy mu uczestnicy nielegalnego zgromadzenia piłowali silniki
    przejeżdzając na czerwonym?

    BTW - sam jestem motocyklistą, ale odnoszę wrażenie że ci na armaturach
    takiej maniany nie odwalają.

    Shrek