  • Data: 2005-01-10 06:43:42
    Temat: Re: Zniewaga na forum publicznym
    Od: " jef_f" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lambda <p...@w...com> napisał(a):

    > Pytanie podstawowe brzmi: kim jest krytykowana osoba zeby miala ochrone
    > nawiska na rowni z kazdym innym?

    A co ty proponowalbys w takiej sytuacji?
    W usenecie poslugujemy sie nikami. Moje kontrowersyjne, ale merytoryczne
    wypowiedzi moga sie komus nie spodobac i walnie we mnie stekiem
    rynsztokowych wyzwisk ad personam,
    aby uniemozliwic mi np. krytyke jakiegos problemu (a nie konkretnej osoby),
    czyli zastosuje w stosunku do mnie metode przemocy slownej w celu nie
    dopuszczenia do uzasadnionej i merytorycznej krytyki
    jakiegos konkretnego zagadnienia.
    Jakie obecnie jest mozliwe rozwiazanie prawne takiego
    naruszenia dobr osobistych w powstalej sytuacji?
    Prosze wypowiedz sie na ten temat.

    jef_f