  • Data: 2005-01-11 17:08:52
    Temat: Re: Zniewaga na forum publicznym
    Od: " jef_f" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    atlantis <a...@i...com> napisał(a):

    > Podaj mi cwoku Waglowski konkretny wyrok sadu w Strasbourgu na poparcie
    > swojej tezy ze dobra osobiste osoby publicznej (nazwisko skorumpowanego
    > urzednika) sa rownorzedne z dobrami osoby prywatnej.

    Atlantis, tak sobie po cichu mysle czy mialbys powazne trudnosci z
    napisaniu tej twojej ciekawej wypowiedzi w sposob bardziej "strawny" dla
    oka?:>P
    Osobiscie jestem w trakcie zapoznawania sie ze strona Pana Piotra i musze
    powiedziec ze zawiera wiele bardzo (!)cennych informacji.
    Zaprenurowalem sobie wlasnie wydawany przez niego darmowy (sic!!) newsletter.
    Atlantis, a czy moglbys mi podac link do twoich opracowan?
    Jesli beda lepsze od tych ktore propopnuje Pan Piotr, chetnie stane sie
    twoim wiernym klientem.
    Mowie calkiem serio.
    Salut Jef_f.