    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Thu, 17 Aug 2023 15:44:46 +0200

    On Thu, 17 Aug 2023 15:10:57 +0200, Shrek wrote:

    > Trochę łatwiejsze bo są większe i mają dostępny rejstr.

    Są wieksze, ale będą stały w pomieszczeniu.
    Rejestr tez Ci nie pomoże.

    Teraz jest trudnosc w "legalizacji", wiec albo na czesci, albo na
    przebitkę, albo do Rosji ... a na granicy mogą pilnować.

    > Sądzę, że w czasie kampanii wyborczej to by jednak trochę to pogrzali,
    > że nie ma policjantów bo siedzą i szkrzynki pilnują;)

    Mogliby pogrzac :-)

    > Mówię tylko że istotna część zaginięć to zabójstwa gdzie policja nie
    > dała rady. Paradoksalnie jakby działali lepiej to mieliby gorsze
    > statystyki - rozumiesz do czego dąże?:)

    Paradoksalnie, ale by mieli robic?
    Lasy w ciemno przeszukiwać? Rzeki i jeziora?
    Kamery na mostach zainstalowac?

    To ostatnie możliwe.

    > NIe - po prostu stwierdzam fakt.

    Jest tych zaginionych istotnie duzo.
    Albo sobie gdzies spokojnie żyją, albo gdzies są zwłoki.

    Ale jak sie ktos przy ukryciu zwłok nie wysili troche, to IMO - szybko
    sie znajdą.

    > ;) Już ustaliliśmy czym się zajmuje moja komenda;)

    Szuka przestepstw ... dookoła jednego klocka :-)

    > Część pewnie tak. Ale takich to raczej znajdują, bo ciało nie ukryte to
    > ktoś znajdzie.

    To samo będzie, jak zabójca sie troche nie wysili z ukryciem, tylko po
    prostu zwłoki gdzies porzuci.

    > Większość to pewnie tacy co wyjechali i nie chcą mieć
    > kontaktów, część jakieś sekty,

    sekty kiedys były modne, nie wiem jak teraz ... chyba dawno nic nie
    słyszałem.
    Wina telefonów komórkowych?

    > część to ci co chcą zniknąć, pewnie nawet
    > część to samobójcy co sobie wybrali dziwny sposób na zupełnym odludziu
    > albo skok w przepaść w górach.

    W Tatrach istotnie moze być problem ze znalezieniem.

    > A pewnie kilkanaście procent to ci co
    > ktoś im pomógł albo padli ofiarą wypadku i ktoś to zatuszował.

    Drogowego?

    J.