  • Data: 2023-08-18 07:48:42
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Akurat bym się nie zdziwił gdyby ci od zabójstw z premedytacją mieli
    > większy IQ niż reszta zabójców. Albo nawet większy niż średnia krajowa.

    To tak, ale generalnie raczej nie. Trochę na zasadzie, że inteligentny
    wie, ile może się nie udać i czego naprawdę trzeba aby się udało.

    > Po prostu zdecydowana większość zabójstw jest "w afekcie" i w rodzinie
    > lub znajomych - więc znów policja dostaje w takim wypadku niemal

    Zgadza się.

    > wszystko na tacy. Jakby ktoś o IQ powiedzmy 100 czyli przeciętnym miał
    > czas się przygotować i zamordować człowieka z którym nie ma żadnych
    > powiązań od których policja mogłaby zacząć to obstawiam że raczej nigdy
    > by go nie znaleźli. Mo może byłoby to aż tak wyjątkowe że trafiłby do
    > archiowum X i oni by go dorwali.

    Przypadkowo można zamordować kogos obcego w czasie napadu czy włamania i
    punkty zaczepienia będą. Gorzej jak z pobudek seksualnych. Ale jak masz
    niskie IQ to mozesz zwyczajnie nie ogarnąć jakie ślady zostawiasz i jak
    zrobić, żeby ilość tych śladów ograniczyć.

    > PS - archiwum X jest dowodem na to że ważniejsze jest jak działa policja
    > a nie dane z komórek i innych nowoczesnych sprzętów które bardzo
    > pomagają ale co z tego jak nikt tak naprawdę nie szuka. Chłopaki dostają
    > sprawy w których dowody są zbierane dawno temu, są ograniczone i nie
    > bardzo jest możliwość zebrania nowych i dają radę. A nowi policjanci
    > dostają wszystkow na tacy i nie pójdą do żuli bo i po co> Jak zauważył
    > rober moto u nich nie ma:P

    No jesli nikt nigdzie nie pójdzie i nic nie zbierze to i Archiwum X nie
    pomoże.

    --
    Marcin