  • Data: 2023-08-18 01:39:21
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-08-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Przy czym ... jesli ktos nie chce sie kontaktować z rodziną,
    > to czemu policja ma mu w tym przeszkadzac?

    Bo to jednak nie jest normalne, że ludzie giną, więc jest silna
    przesłanka, że się mogło coś poważnego stać. Nie wiem jak obecnie działa
    polska policja, ale wiem, że bywają sprawy, że znaleziono osobę i ona
    powiedziała, że nie chce kontaktu z rodziną, a policja własnie taką
    informację rodzinie przekazała.

    > Przeciez nie masz FB

    A to Szrek szuka tych osób? :) Bez konta tez często się da. Kupa profili
    jest publicznych.

    > A wiesz Ty, ile to wypada km kw na zwłoki?

    Zbrodnią doskonałą bym tych przypadków nie nazywał.

    > Ale o co - czemu z łopatą spaceruje?
    >
    > Ktos moze widziec to zakopywanie zwłok. Raczej nie policja,
    > bo po lesie rzadko chodzą.

    To są technikalia. Jeśli się chce (i ma predyspozycje, np. nie panikuje,
    analizuje wszystko na spokojnie, jest socjo/psycho-pata, którego nie
    dopadną wyrzuty), to się MZ prawie zawsze da. Niestety nie mam tu
    żadnych watpliwości. I nie jest to wina policji :)

    > A gdzie mozesz zakopac. Przeciez nie na betonie :-)

    W betonie można zalać.

    > No ale trzeba miec swiezy trop.

    No trzeba.

    > Pomoze, jak ktos w lesie zasłabł, ale w miescie sie zgubi przy
    > pierwszym pojezdzie.

    > Ktora pokazuje każdą swiezo kopaną ziemie, ale nie w lesie,
    > bo liscie zasłaniają?

    Jak się ciało rozkłada to generuje ciepło. Spod lisci pewnie może być
    widać. Pewnie nawet z płytkiego grobu. Jest jeszcze georadar, ale to
    jest kontaktowe. Nie wiem czy jest coś oparte o emisje produktów
    rozkładu (co tez będzie lokalne). Mam wrażenie, ze gdzieś czytałem o
    czymś opartym o wydzielanie metanu.

    --
    Marcin