    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znaki poziome kontra znaki pionowe.
    Date: Mon, 16 Apr 2007 23:18:47 +0200

    Dnia 16-04-2007 o 19:03:06 Maluch <n...@m...pl> napisał(a):

    > Nie uciekaj od tematu, to są wszystko znaki pionowe, a jeżeli do znaków
    > zakazu są odpowiedniki poziome to są to powtórzenia i bez znaku są nic
    > nie warte malunki.

    To juz zdecydowanie nie jest prawdziwy poglad. Zgodnie z przepisami znaki
    poziome obowiazuja bez wzgledu na znaki pionowe. Skoro sie upierasz -
    jesli znak poziomy jest powtorzeniem znaku pionowego to znak pionowy jest
    zle ustawiony.

    Jesli chodzi o "szybka zmiane" oznakowania - pomaranczowa tasma robi sie
    "X" na znaku poziomym.

    > Nawet sam poziomy nie zabrania nic drugiemu poziomemu. Bo nie może, bo
    > są to znaki pomocnicze, bez których ruch w/g pomysłu zamierzonego przez
    > jego organizatorów normalnie się może odbywać i odbywa się, czy są tam
    > strzałki czy ich nie ma, czy zasypał je śnieg czy nie.

    Dostane na to jakas podstawe prawna? Jesli w rozporzadzeniu widze
    paragraf, ktory zezwala na jazde _tylko_ w jednym kierunku to w domysle
    zabrania ruchu w innych. Przynajmniej ja to tak odbieram.

    Czysto teoretycznie: nalezy sie zatrzymac, cofnac do momentu mozliwosci
    zmiany pasa ruchu i go zmienic :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.