  • Data: 2010-02-11 12:30:50
    Temat: Re: Zmiana Regulaminu Pracy a wypowiedzenie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:hl0fk2$bko$1@nemesis.news.neostrada.pl Paweł
    <b...@m...com> pisze:

    > Czy wprowadzenie nowego regulaminu pracy w Zakładzie Pracy daje mi
    > mozliwość:
    > 1) Wypowiedzenia bez regulaminowego 3 miesięcznego (w moim przypadku)
    > okresu wypowiedzenia
    Straszny bełkot. W przypadku stosunku pracy wypowiedzenie bez okresu
    wypowiedzenia? - takiego czegoś nie ma.
    Nie ma też regulaminowego okresu wypowiedzenia, jest okres ustawowy ew.
    wynikający z umowy o pracę (tzn. dłuższy niż ustawowy).
    Zmiana regulaminu pracy nie może zmieniać warunków pracy (w tym zakresu
    obowiązków) i płacy określonych umową.
    Odpowiadając na pytanie, którego nie potrafiłeś precyzyjnie zadać: nie,
    zmiana regulaminu pracy nie jest wystarczającym powodem do rozwiązania przez
    ciebie stosunku pracy bez zachowania okresu wypowiedzenia.

    > 2) W przypadku odejścia z pracy nie stosowanie się od Umowy o zakazie
    > prowadzenia działalności konkurencyjnej (Umowa obowiązuje jeśli rozstanie
    > jest w normalnych warunkach na mój wniosek)
    Idź do wróżki, to ci pewnie powie jak jest bez znajomości treści umów.
    I nawet nie zapyta co to są "normalne warunki".

    --
    Jotte