  • Data: 2010-02-11 09:15:40
    Temat: Re: Zmiana Regulaminu Pracy a wypowiedzenie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-02-2010 09:26, Paweł pisze:
    > Czy wprowadzenie nowego regulaminu pracy w Zakładzie Pracy daje mi
    > mozliwość:
    > 1) Wypowiedzenia bez regulaminowego 3 miesięcznego (w moim przypadku)
    > okresu wypowiedzenia
    > 2) W przypadku odejścia z pracy nie stosowanie się od Umowy o zakazie
    > prowadzenia działalności konkurencyjnej (Umowa obowiązuje jeśli
    > rozstanie jest w normalnych warunkach na mój wniosek)

    Nie bądź śmieszny, to nie umowa na telefon komórkowy.

    Zmiana samego regulaminu nie daje ci żadnych ekstra praw ani nie zwalnia
    z żadnych obowiązków.

    Ale jezeli Ci się nowy regulamin nie podoba, to możesz zawsze złożyć
    wypowiedzenie na ogólnych zasadach ze wszelkimi tego konsekwencjami.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813