  • 1. Data: 2003-11-28 11:54:29
    Temat: Złote 24 godziny
    Od: mad <g...@g...pl>

    Czy to prawda ze mozna trzymac u siebie na dysku np. pliki mp3
    sciagniete przez 24h legalnie jezeli tak to na jakies podstawie??
    Pozdrowienia Mateusz

  • 2. Data: 2003-11-28 12:04:31
    Temat: Re: Złote 24 godziny
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik mad napisał:

    > Czy to prawda ze mozna trzymac u siebie na dysku np. pliki mp3
    > sciagniete przez 24h legalnie jezeli tak to na jakies podstawie??

    czy pytasz o trzymanie na dysku plików które masz prawo mieć,
    czy takich których nie ma prawa mieć?

    w pierwszym przypadku tak,
    w drugim pozwól, że zadam zagadkę:

    Czy prawdą jest, że wolno bezprawnie zabrać komuś jego własność i używać
    przez 24 godziny?

    pozdro

    ja

    ps. podpowiedź: Odpowiedź jest przeciwieństwem potwierdzenia. :-)

  • 3. Data: 2003-11-28 12:33:31
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 13:04:31 +0100, marcin
    <s...@s...friends.id.pl> wrote:

> [...]
    >
    >pozdro
    >
    >ja
    >
    >ps. podpowiedź: Odpowiedź jest przeciwieństwem potwierdzenia. :-)
    a jesli chodzi o pierwszy przypadek to jak mam prawo to moge sobie
    trzymac ile chce-:)

  • 4. Data: 2003-11-28 12:39:20
    Od: mad <g...@g...pl>

    <s...@s...friends.id.pl> wrote:

> [...]
    >
    >w pierwszym przypadku tak,
    >w drugim pozwól, że zadam zagadkę:
    >
    >Czy prawdą jest, że wolno bezprawnie zabrać komuś jego własność i używać
    znikoma społeczna szkodliwosc czyynu -:)

  • 5. Data: 2003-11-28 12:48:18
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik mad napisał:

    > znikoma społeczna szkodliwosc czyynu -:)

    kłociłbym się,

    pozdrowienia
    ja

    ps. tnij cytaty :-)

  • 6. Data: 2003-11-28 13:14:28
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 13:48:18 +0100, marcin
    <s...@s...friends.id.pl> wrote:

    >kłociłbym się,
    pzry zalozeniu ze zwrot nastapilby w stanie niepogorszonym a
    wlasciciel nie odnioslby szkody -:)

    >pozdrowienia
    >ja
    >
    >ps. tnij cytaty :-)
    oki
    Pozdrowienia Mateusz

  • 7. Data: 2003-11-28 13:17:41
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik mad napisał:

    > pzry zalozeniu ze zwrot nastapilby w stanie niepogorszonym a
    > wlasciciel nie odnioslby szkody -:)

    no wiesz jest mały problem.
    1. zostajesz złapany na posiadaniu nielegalnych mp3 - powiedzmy w 13
    godzinie posiadania.

    2. Mówisz, ze to tylko na 24 godziny, bo już tak robiłeś.

    a) pytanie - skąd wziąłeś te 24 godziny?

    śmiem twierdzić, ze odpowiedź: "wyczytałem gdzieś w sieci", wprawi
    jedynie organy ścigania w dobry humor. :-)

    b) jakoś wypadałoby to potwierdzić, to co mówisz.

    Ale żeby udowodnić, że miałeś inne rzeczy, które skasowałeś, musiałbyś
    imho odzyskać je. Czyli ich nie skasowałeś, bo masz możliwość ich
    używania, czyli masz na dłużej niż 24 h, czyli w ogóle masz przerąbane. :-)

    pozdrawiam

    marcin

  • 8. Data: 2003-11-28 13:34:16
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:17:41 +0100, marcin
    <s...@s...friends.id.pl> wrote:

    >no wiesz jest mały problem.
    a to juz nie dotyczylo wlasnosci intelektualnej tylko wlasnosci sensu
    stricto ( czytaj swoje posty tez -:)

    >Ale żeby udowodnić, że miałeś inne rzeczy, które skasowałeś, musiałbyś
    >imho odzyskać je. Czyli ich nie skasowałeś, bo masz możliwość ich
    >używania, czyli masz na dłużej niż 24 h, czyli w ogóle masz przerąbane. :-)
    Nie mam bo nie mam mp3 -:)

  • 9. Data: 2003-11-28 13:35:48
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik mad napisał:

    > a to juz nie dotyczylo wlasnosci intelektualnej tylko wlasnosci sensu
    > stricto ( czytaj swoje posty tez -:)

    nie lubię czytac głupot :-)

  • 10. Data: 2003-11-28 13:41:44
    Od: mad <g...@g...pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 14:35:48 +0100, marcin
    <s...@s...friends.id.pl> wrote:

    >nie lubię czytac głupot :-)
    sorx ta dyskusja jest bezplodna dzieki za info czesto widze na
    stronach www ze mozesz cos sciagnac i trzymac 24 h dlatego pytalem.
    Pozdrowienia mad