    From: marcin <s...@s...friends.id.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złote 24 godziny
    Date: Fri, 28 Nov 2003 14:17:41 +0100

    Użytkownik mad napisał:

    > pzry zalozeniu ze zwrot nastapilby w stanie niepogorszonym a
    > wlasciciel nie odnioslby szkody -:)

    no wiesz jest mały problem.
    1. zostajesz złapany na posiadaniu nielegalnych mp3 - powiedzmy w 13
    godzinie posiadania.

    2. Mówisz, ze to tylko na 24 godziny, bo już tak robiłeś.

    a) pytanie - skąd wziąłeś te 24 godziny?

    śmiem twierdzić, ze odpowiedź: "wyczytałem gdzieś w sieci", wprawi
    jedynie organy ścigania w dobry humor. :-)

    b) jakoś wypadałoby to potwierdzić, to co mówisz.

    Ale żeby udowodnić, że miałeś inne rzeczy, które skasowałeś, musiałbyś
    imho odzyskać je. Czyli ich nie skasowałeś, bo masz możliwość ich
    używania, czyli masz na dłużej niż 24 h, czyli w ogóle masz przerąbane. :-)

    pozdrawiam

    marcin