    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złodziejskie firmy kurierskie
    Date: Thu, 14 Sep 2017 18:00:49 +0000 (UTC)
    <opdd8h$ko5$1@node2.news.atman.pl> <opddlv$5ir$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <opdffk$7er$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <opdot5$vq3$3@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <opdr78$2en$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <opdt4a$458$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <ope12d$pn9$1@node1.news.atman.pl>

    > Oczywiście, masz prawo, w internecie jest pełno ignorantów.

    Zapomnijmy na razie o tym co oferuje firma kurierska bo przeciez nie z nia
    kupujacy zweira umowe.
    Umowe zawiera ze sprzedawca który oferuje usługe przesyłki kurierskiej i
    zada za nia okreslona kwote.
    Jak rozumiem, w aukcji nie jest napisane, ze dostawa obowiazuje tylko pod
    dom, wiec jak kupujacy płaci i podaje adres "mieszkanie 150" to dlaczego ma
    podejrzewac, ze sprzedawca w jego imieniu zapłaci za dostawe tylko pod dom?

    A co za tym idzie, nic dziwnego ze ten sprzedawca zostanie zle oceniony
    przez kupujacego.
    Regulaminy firm kurierskich IMO nie maja tu nic do rzeczy - liczy sie to co
    jest opisane w ofercie sprzedajacego.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie