  • 11. Data: 2005-12-22 00:01:53
    Temat: Re: Złe nazwisko i imię na awizo.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl] napisał:
    > wiadomości news:doc20a$bbg$1@inews.gazeta.pl...
    > A jeśli ta osoba istnieje ale mieszka gdzie indziej? Po latach dowie
    się
    > np. że przegrała jakąś sprawę.

    Nie ona, tylko jakaś inna osoba o tym samym imieniu i nazwisku
    zamieszkująca pod tamtym adresem.

  • 12. Data: 2005-12-22 11:53:12
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Nie ona, tylko jakaś inna osoba o tym samym imieniu i nazwisku
    > zamieszkująca pod tamtym adresem.

    tak... tłumacz to komornikowi
    pamiętaj, że Ty wiesz co zrobić, większość osób - nie
    a do prawnika nie pójdą, bo po co... przecież sami się znają ;)

    KG

  • 13. Data: 2005-12-22 14:58:38
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > pamiętaj, że Ty wiesz co zrobić, większość osób - nie
    > a do prawnika nie pójdą, bo po co... przecież sami się znają ;)

    A może dlatego, że prawnik zażąda góry pieniędzy a potem spieprzy
    najprostszą sprawę?

    Alek

    PS.
    To tylko pytanie. ;)

  • 14. Data: 2005-12-22 15:00:43
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:docqdd$12$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ona, tylko jakaś inna osoba o tym samym imieniu i nazwisku
    > zamieszkująca pod tamtym adresem.

    A więc tuż przed wpływem pozwu wystarczy sie przeprowadzić i już nie o
    mnie chodzi? Czy adres zamieszkania jest identyfikatorem osoby
    (tożsamości)?

  • 15. Data: 2005-12-22 15:34:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > A więc tuż przed wpływem pozwu wystarczy się przeprowadzić i już nie
    > mnie chodzi? Czy adres zamieszkania jest identyfikatorem osoby

    I tak i nie. W każdym razie wyrok wydany przeciwko Janowi KOWALSKIEMU
    nie upoważnia do egzekucji od wszystkich Janów KOWALSKICH żyjących w
    Polsce, czy zgoła na świecie.

  • 16. Data: 2005-12-22 15:55:03
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:doeh1f$ghi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W każdym razie wyrok wydany przeciwko Janowi KOWALSKIEMU
    > nie upoważnia do egzekucji od wszystkich Janów KOWALSKICH

    A np. na nakazie zapłaty nie ma inych danych dłużnika oprócz imienia i
    nazwiska. To w sumie od wierzyciela zależy którego Jana Kowalskiego rzuci
    komornikowi na pożarcie. I zamiast niewypłacalnego dłużnika może wskazać
    zamożnego o takim samym nazwisku. Była nawet (no, przynajmniej w mediach)
    afera z komornikiem, który zamiast zmarłego dłużnika brał na tapetę inną
    osobę o tym samym nazwisku wyszukaną w książce telefonicznej.
    Dlaczego w wyroku nie umieszcza się numeru PESEL skazanego czy dłużnika?

  • 17. Data: 2005-12-22 16:45:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Alek [alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl] napisał:

    > Dlaczego w wyroku nie umieszcza się numeru PESEL skazanego czy
    dłużnika?

    Szczerze mówiąc nie wiem.

  • 18. Data: 2005-12-23 07:21:42
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Alek napisał(a):
    > A może dlatego, że prawnik zażąda góry pieniędzy a potem spieprzy
    > najprostszą sprawę?

    skoro tak uważasz ;)

    KG

  • 19. Data: 2005-12-23 21:45:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > skoro tak uważasz ;)

    Ja tylko zapytałem ;) ale ty nie zaprzeczyłeś :D