  • Data: 2004-12-29 03:45:25
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    kam wrote:

    > O mój Ty bystry, akurat w tym miejscu chodziło o konkretną sytuację.

    Dobra, specjalnie dla ciebie tłumaczenie na teskt dużymi, wyraźnymi
    literkami:

    W OGÓLNYM PRZYPADKU POD KODEKS KARNY PODPADAJĄ OSOBY PO UKOŃCZENIU 17
    LAT. W PRZYPADKACH SZCZEGÓLNYCH - TAKŻE MŁODSI, OD UKOŃCZONYCH 15 LAT.

    Teraz jasne, czy jeszcze może jakieś detale, mogące budzić pewne
    wątpliwości, pozostawiłem?