  • Data: 2004-12-29 14:30:08
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    chres37 napisał(a):

    [...]

    > Wyobraz sobie że u nas konta nie dzielą sie na żadne podziały , nie mamy
    > przed sobą tajemnic , więc jeśli plujesz na moją żone plujesz i na mnie .

    Na nikogo nie pluje. Sam czuje sie opluwany. Przez Was.

    > Rada przyjęta ale nie z powodu ja piszesz "z siebie robic posmiewisko "
    > tylko jak już napisałem wcześniej i napiszę raz jeszcze ze względu na udział
    > w tym temacie kilku osób, które nic nie wnoszę do tematu (między innymi i
    > ty) a tylko kąsają jak wściekłe psy albo robią sobie z naszego nieszczęścia
    > dobry kabaret uważając tę grupę za swoje prywatne podwórko, dalsza dyskusja
    > z nimi na tym forum jest bez sensu a dla nas straconym bezpowrotnie czasem
    > !!!

    Sami robicie z siebie kabaret. Problem lezy po Waszej stronie... Jezeli
    podstawa dla tego wszystkiego rzeczywiscie jest czyjesz nieszczescie
    to jest to robienie sobie jaj z pogrzebu. I pewnie wynika z niczego
    wiecej jak tylko z glupoty oraz zupelnym nie przyjmowaniu do siebie tego
    co mowia inni. Tak sie jednak na dluzsza mete w spoleczenstwie funkcjonowac
    nie da. Co do kasania: Nikt tu nikogo nie kasa, nikt nie jest jakos
    specjalnie zlosliwy etc. To znowu Twoje/Wasze obycie powoduje, ze tak
    to odbieracie...

    j.