  • Data: 2004-12-29 13:47:49
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "chres37" <c...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message
    news:cqshei$chb$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "chres37" <c...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa. I bardzo pomaga to w uwierzytelniniu napisanych bzdur.
    > Zostałeś zgwałcony????

    Ja nie a ty ???, może według ciebie to wstyd i hańba zostać zgwałcony(m)
    (ą) ???
    Bo jeśli nie to czemu piszesz we wszystkich swoich postach takie gówniane
    pierdoły, które tylko zaśmiecają ten temat i nie wnoszą do niego nic poza
    twoim smrodem ????!!!!!!!
    Zyczę ci takiej miłości dla twoich dzieci jeśli sam nim jeszcze nie jesteś
    !!!!!!!
    pzdr.chres37

    oto kilka przykładów:
    1)

    > A czy twoi rodzice ponoszą odpowiedzialność za twoje treściwe porady
    prawne?

    > Pzdr
    > Leszek

    2)
    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.

    On też nie.

    >Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że

    Kto to słyszał?

    >Zresztą do końca nie
    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i
    > nogi"
    > nie miała siły się bronić.

    Może to miłość?

    Pzdr