  • 1. Data: 2004-03-06 23:37:25
    Temat: Re: Zgubione dokumenty i komplikacje
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "dream3r" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a36c823e.0403061429.1167728b@posting.google.com
> [...]
    > Moj dowod ma facet z wypozyczalni. Kazal mi przyjsc do niego z
    > zaswiadczeniem z policji o zglosznieu utraty dokumentow w
    > poniedzialek.
    > Mam wobec tego nastepujace pytania:
    > Jaka powinna byc teraz procedura? Bo chce odzyskac moj dowod. Czy
    > facet z wypozyczalni ma prawo mi go nie oddac?
    > Czy groza mi w zwiazku z tym incydentem jakies konsekwencje?
    > Wydaje mi sie ze bez obecnosci policji na samym spotkaniu tez sie nie
    > obedzie, bo w koncu wypozyczalnia jest jak najbardziej poszkodowana...
    >
    > Jesli ktos moze mi pomoc w powyzszej sytuacji to prosze o odpowiedz na

    Dlaczego na priva ?
    Innych też interesuje poruszony temat.

    Zgłosiłeś zaginięcie dowodu, więc jesteś kryty.
    Facet z wypożyczalni nie ma prawa przetrzymywać dowodów tożsamości.

    A co do procedury... trzeba wyjaśnić sprawę. A wypożyczalnia ? No cóż...
    ryzyko zawodowe. Zawsze może się trafi ktoś nieuczciwy, nawet z własnym
    dowodem osobistym

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 2. Data: 2004-03-07 01:30:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:

    > A co do procedury... trzeba wyjaśnić sprawę. A wypożyczalnia ? No cóż...
    > ryzyko zawodowe. Zawsze może się trafi ktoś nieuczciwy, nawet z własnym
    > dowodem osobistym

    Poza tym jako że nie sądzę, żeby 'dream3r' był Talibką, więc na zdjęciu
    chyba powinna być widoczna twarz - czyżby trafił się ktoś bliźniaczo
    podobny? Nie uwierzę...

  • 3. Data: 2004-03-07 05:58:29
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> wrote in
    message news:Vgt2c.219382$174.146863@news.chello.at...

> [...]
    >
    > A co do procedury... trzeba wyjaśnić sprawę. A wypożyczalnia ? No cóż...
    > ryzyko zawodowe. Zawsze może się trafi ktoś nieuczciwy, nawet z własnym

    Nieuczciwym może być też właściciel, który po znalezieniu dowodu postanowił
    uzupełnić braki w swojej wypożyczalni. Teraz może ci powiedzieć, że
    zostawiłeś u niego dowód w zastaw np. za wypożyczonego jaguara, którego
    teraz nie chcesz oddać.
    W każdym razie jeżeli zgłaszałeś sprawę zaginięcia dokumentów, to zgłoś
    również sprawę ich odnalezienia, niech się policjant z tobą pofatyguje do
    tej wypożyczalni.

  • 4. Data: 2004-03-08 15:06:50
    Od: dream3r <d...@o...pl>

    Użytkownik poilkj napisał:

    > "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl> wrote in
    > message news:Vgt2c.219382$174.146863@news.chello.at...

    No i zakonczylo sie w miare spokojnie, facet z wyporzyczlani dal dowod
    na policje. Na policji z kolei i mi go oddano, po zlozeniu zeznan.
    Facet z wyp. stwierdzil ze to nie ja bylem osoba, ktora zabrala sprzet,
    wiec jest OK.
    Choc mozliwe ze pewnego dnia znow dowiem sie o jakiejs niespodziance. Bo
    Ci gosice maja jeszcze moje prawo jazdy niestety...

    Dziekuje za pomoc.

    Pozdrawiam.

    Adrian Z.