    From: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubione dokumenty i komplikacje
    Date: Sat, 06 Mar 2004 23:37:25 GMT

    Użytkownik "dream3r" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a36c823e.0403061429.1167728b@posting.google.com
    > Witam.
    >
    > Prosze o pilna rade w nastepujacej sprawie:
    > Tydzien temu zgubilem w niewyjasnionych okolicznosciach portfel (tj.
    > moglem go zgubic lub mi go ktos ukradl).
    > W portfelu mialem dowod osobisty, prawo jazdy, karty bankomatowe, kase
    > itd.
    > Sprawe zglosilem na policje 1 marca. Wczoraj (tj. 5 marca) zadzwonil
    > do mnie facet z wypozyczalni sprzetu muzycznego bodajze w sprawie
    > wypozyczonego rzekomo przeze mnie sprzetu, ktorego jeszcze nie
    > zwrocilem.
> [...]

    Dlaczego na priva ?
    Innych też interesuje poruszony temat.

    Zgłosiłeś zaginięcie dowodu, więc jesteś kryty.
    Facet z wypożyczalni nie ma prawa przetrzymywać dowodów tożsamości.

    A co do procedury... trzeba wyjaśnić sprawę. A wypożyczalnia ? No cóż...
    ryzyko zawodowe. Zawsze może się trafi ktoś nieuczciwy, nawet z własnym
    dowodem osobistym

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    http://kw1618.w.interia.pl