  • 1. Data: 2004-03-06 19:10:32
    Temat: CZY SKŁADAĆ SKARGĘ NA POLICJANTA I GDZIE?
    Od: Jędrzej<h...@w...pl>

    uczęszczaliśmy do ośrodka szkolenia zawodowego na kurs.
    zapłaciliśmy za kurs oraz za egzamin, łącznie 600 zł okazuje sie
    jednak teraz, że ośrodek odmawia zrobienia egzaminu, na dziś
    sprawa wygląda tak, że 20 osób zapłąciło po 600 zł za kurs, który
    okazał się nie ważny bez egzaminu (coś jak prawo jazdy bez
    egzaminu) grupa uznała to za wyłudzenie pieniedzy przez ośrodek,
    który nie wydał nam nawet żadnego dokumentu ukończenia kursu.

    I TERAZ SEDNO SPRAWY- wezwaliśmy policję aby spisała protokół z
    zajścia i aby donieść o przestępstwie (wyłudzono od nas 12tyś zł w
    sumie!) policjant zjawił się razem ze strażnikiem miejskim, i zamknęli
    sie w gabinecie razem z dyrektorem, nie pozwolono nam uczestniczyć
    w tej rozmowie pomimo , że sie tego domagaliśmy.
    argumentowaliśmy, ze jesteśmy poszkodowani w tej sprawie i mamy
    prawo być przy rozmowie policji z dyrektorem i chcemy konfrontacji.
    policjant kazał nam jednak poczekać na zewnątrz, po 20 minutach
    wyszli z gabinetu, policjant mówił, że nie nie możemy sie domagać
    aby być przy rozmowie z dyrektorem bo nie zostało ustalone czy
    rzeczywiście jestesmy poszkodowani. po czym zdawkowo wyjaśnił nam
    że działanie ośrodka jest wg. przepisów (!!!!) i nawet nie spisali
    protokołu.
    czy rzeczywiście policjant miał racje ze nie mogliśmy sie domagać aby
    być przy rozmowie jego z dyrektorem? nadal uważamy ze sytuacja z
    ośrodkiem szkoleniowym jest wyłudzeniem- kurs sie zakonczył my nie
    mamy żadnego dokumentu jego ukończenia, nie mieliśmy egzaminu
    a zapłaciliśmy za wszystko i bedziemy prawdopodobnie dochodzic tego
    w sądzie.

    zależy nam tylko aby dowiedziec sie, czy zachowanie policjanta było
    włąściwie i ewentualnie gdzie złożyć na niego skarge jeśli
    nieprawidłowo przeprowadził tą sprawe???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-03-06 19:17:14
    Temat: Re: CZY SKŁADAĆ SKARGĘ NA POLICJANTA I GDZIE?
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jędrzej" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]

    zdaje mi sie że to już było....

    a może to tylko błąd Matrixa...

    ____________
    RF

  • 3. Data: 2004-03-06 19:18:41
    Od: Jędrzej<h...@w...pl>

    przepraszam ale pomyliłem sie i wysłałem jeszcze raz ten sam list
    ponownie ;( nie mogłem odnależć poprzedniego aby sprawdzić
    odpowiedzi. myślałem że ten poprzedni sie jednak nie wysłał a tu
    teraz znajduje go w spisie
    sory za zamieszanie, nie wiem jak usunąć ten temat aby sie nie
    powtarzał?

    -> http://usenet.pomocprawna.info