  • Data: 2005-08-15 21:20:45
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: Max <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Aug 2005 23:22:40 +0200, gardziej napisał(a):

    > nie wiem, jak jest z dowodami, ale chyba placisz jak za wyrobienie nowego +
    > znaczki czy co tam

    Opłata wynosi 30 zł, co uregulowane jest przepisami rozporządzenia
    wykonawczego Rady Ministrów z dnia 30 listopada 2000 r. w sprawie opłaty za
    wydanie dowodu osobistego (Dz.U. Nr. 105 z 2000 r.. z późn. zm.)

    Zdjecia oczywisie we wlasnym zakresie.

    Nie ma wymogu dostarczenia fotografii w kolorze. Natomiast fotografie
    powinny być jednakowe, aktualne, wyraźne, przedstawiające osobę:
    bez nakrycia głowy,
    bez okularów z ciemnymi szkłami,
    głowa w lewym półprofilu z widocznym całym lewym uchem,
    równomiernie oświetlona twarz,