  • Data: 2005-08-15 21:36:42
    Temat: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na wypowiedź
    <news:ddr1af$2fk4$2@sparrow.axelspringer.com.pl> autorstwa niejakiego
    rezist.com wyjaśniam co następuje:

    > Ja to robilem juz dwa razy, aby jakis cwaniak nie nabral
    > na mnie kredytow.

    Kredyty to jedna sprawa. Niedawno rozmawiałem z gościem, któremu 7 lat
    temu drobny przestępca ukradł tożsamość. Od tamtego czasu facet dostaje
    nie akty oskarżenia, mandaty, otrzymał nawet grzywnę za niewystępienie o
    nowy dowód osobisty (sic!) - a wszystko tamten łobuz wyczynia na jego
    konto.

    --
    Olgierd
    o...@j...org ||| gg: 3657597 |||