    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgłoszenie budowy - przyłącze
    Date: Sat, 28 Feb 2009 00:00:17 +0100

    news:go9pus$hh3$1@news.onet.pl...
    > wiadomości news:go9pce$t17$3@inews.gazeta.pl...
    > Dokładnie w takiej.
    > Nie było ani w projekcie, ani wcześniej.
    > Były tylko warunki przyłączenia określone przed dostawców, a i to chyba
    > nie w momencie pozwolenia na budowę chaty (ale tu głowy nie dam).
    > W każdym razie wszystkie przyłącza i ich projekty powstały rok później
    > niż początek budowy domu na podstawie osobnych pozwoleń.

    Zatem pozostaje mi tylko stwierdzić, że i takie możliości są. Gdy ja
    budowałem dom 10 lat temu nie dało się otrzymać zezwolenia na budowę bez
    tych uzgodnień oraz ujęcia w planie sposobu doprowadzenia kanalizacji i
    prądu. Sąsiad wcześniej zaczynał budowę, to nie dostał pozwolenia, dokąd
    nie zrobiliśmy przepchnięcia pod ulicą, by była możliwość podłączenia
    kanalizacji (akurat kanał sanitarny idzie po drugiej stronie).

    Co do prądu, to zdaje się sama Energetyka to załatwiała, bo nie przypominam
    sobie, bym biegał z jakimiś planami. Tak samo telekomunikacja sama
    zabiegała o pozwolenie. Gaz miałem w projekcie domu.