  • 1. Data: 2003-01-02 18:58:00
    Temat: Zezwolenie na punkt apteczny
    Od: "Krzysztof Z" <k...@o...pl>

    Witam
    Zwracam się w następującej sprawie. Otóż postanowiłem otworzyć punkt
    apteczny. Aby to uczynić należy uzyskać zezwolenie na prowadzenie punktu z
    Nadzoru Farmaceutycznego. Jednym z załączników który muszę dołączyć do
    wniosku o zezwolenie jest zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
    gospodarczej. Udałem się więc co Wydziału Ewidencji Dzialalności
    gospodarczej w Białymstoku (bo tam mieszkam) i jakież było moje zdziwienie
    gdy okazało się, że aby dokonać takiego wpisu do ewidencji muszę ......
    okazać zezwolenie na prowadzenie punktu aptecznego. I kółko się zamyka.

    Czy ma ktoś pomysł na rozwiązanie tej paranoi? Tym bardziej że aby otrzymać
    zezwolenie ja muszę przygotować lokal pod działalność, a więc ponieść
    koszta. Nie mając wpisu do ewidencji działalności gosp. nie mogę ponisionych
    kosztów odliczyć od podatku nie mówiąc już o rozliczeniu vat-u itp.
    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-01-03 08:35:26
    Temat: Re: Zezwolenie na punkt apteczny
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > gdy okazało się, że aby dokonać takiego wpisu do ewidencji muszę ......
    > okazać zezwolenie na prowadzenie punktu aptecznego. I kółko się zamyka.

    Wpis do ewidencji - oznacza ze zakładasz firme.
    Jako opis dzialalnosci - wpisujesz np handel.
    Teraz masz juz wpis do ewidencji i mozesz zalatwiac zezwolenie z Nadzoru
    Farmaceutycznego. Majac zezwolenie idziesz ZMIENIĆ tresc wpisu w ewidencji
    (50 zlotych to kosztuje).
    Ja bym tak robil.
    :-)