  • Data: 2003-02-10 09:35:39
    Temat: Re: Zeznania "o ustalenie użytkownika pojazdu"
    Od: "Leszek" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3E476017.5090000@poczta.onet.pl...
> [...]

    Tak trudno samemu?

    Wyobraź sobie sytuację :na przejściu dla pieszych potrąca Cie samochód.Są
    świadkowie którzy zapisali numer rej. samochodu ale nie widzieli twarzy
    kierowcy. I co? Nie ma sprawcy?
    Właściciel nie musi wskazać kto kierował?

    Przedstawiłem podstawy prawne ukarania właściciela za niewskazanie kto w
    danym dniu kierował.Ty twierdzisz że jest inaczej tzn. nie musisz wskazać.
    Powoływanie się na przepis pozwalający odmówić zeznań mogących obciążyć
    bliską osobę jest nielogiczne ponieważ nikt od Ciebie nie żąda obciążania
    bliskiej osoby.Masz tylko wskazć kierowcę który w danym dniu kierował Twoim
    autem albo wziąć winę na siebie.
    OK. Pozostań przy swoim przekonaniu. Ja z racji wykonywanego zawodu wiem z
    praktyki jak to wygląda. Przed sądem klienci albo wskazują kierowce (i
    zostają ukarani za to że nie zrobili tego wcześniej w obliczu policjanta)
    albo "idą w zaparte" i dostają wyższą grzywne.

    Pozdr
    Leszek