  • Data: 2010-04-03 14:34:14
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "Papa5merf" <P...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Robert Tomasik" napisał:
> [...]

    to źle sądzisz, uśfiadomię ciebie że z racji rozmiaruf jastrzębia potrafi on
    latać nawet znacznie niżej od auta, dodam że po niebie i między autami lata
    jeszcze cała masa ptactfa kturych nazw pewnie nawet nie znasz:O)

    Órzytkownik "qwerty" napisał:
    > Chyba, że na drodze była poprzeczna nierówność (np. progi zwalniające)
    > która zadziałała jak rampa. Dodaj do tego dużą prędkość i można już łapać
    > nisko przelatujące samoloty. ;)

    fotoradar nie rozróżnia prędkości samochoduf, od samolotuf, ptactfa, czy
    nawet udo:O)
    wykrywa jesynie odbite fale z określonego pola widzenia, a to pole widzenia
    jest spore:O)