  • Data: 2005-05-01 22:18:19
    Temat: Re: Zdjęcia - czy mam prawo do ich publicznej prezentacji?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Jest jasne.

    czyli najlepiej zawsze byloby spisywac umowe, ze "pozowanie za odbitki..."
    wtedy sytuacja jest jasna - ona pozuje (praca) - ja place odbitkami...

    ale czy taka umowa nie jest juz jakos powiazana ze skarbowka?

    /wkurza mnie to, ze nie jestem wlascicielem zdjecia... bo niby nim jestem
    ale okazuje sie ze wieksze prawa ma osoba na zdjeciu niz autor tego
    zdjecia... to tak jakbym mial sklep w ktorym nie moge sprzedawac - nie do
    konca zgadzam sie z taka wykladnia.../

    dobra - a co z sytuacja gdy nie widac twarzy osoby na zdjeciu...

    --
    pzdr
    www.zbigniewkruk.com