  • Data: 2005-05-02 08:46:20
    Temat: Re: Zdjęcia - czy mam prawo do ich publicznej prezentacji?
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki wrote:

    > Nie bardzo rozumiem, jak ma wyglądać płacenie odbitkami. Możesz
    > wyjaśnić?

    hmm... to okreslenie czesto jest proponowane w fotografii
    pozowanie w zamian za odbitki...
    czyli ja wykonuje zdjecia, moge z nich korzystac - modelka dostaje zdjecia
    do portfolio - nie musi mi placic za wykonanie zdjec
    (bo to zwykle fotografowi sie placi za wykonanie zdjecia - nie modelce...)

    odbitka ma jakas wartosc - poza wartoscia papieru takze wartosc tego co na
    tym papierze sie znajduje...
    no ale ok - mozna sie umowic ze za 10 zl..
    ale w takim razie jest to juz jakis dochod ze strony modelki
    bo jesli bedzie to chocby umowa cywilna - to badz co badz jest juz ona
    jakims dokumentem potwierdzajacym
    ze modelka uzyskala dochod...

    > Chyba nie. Ale prawo podatkowe nie jest dziedziną, gdzie czuję się
    > najpewniej.

    ok :)
    moze ktos inny sie odezwie

    --