  • Data: 2020-12-10 17:45:03
    Temat: Re: Zdalne nauczanie i kamerka.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2020 o 16:53, Kviat pisze:

    > Nie każdy ma w biurze kominek, żeby spalić na szybko ksero :P

    Znalazłeś na ulicy i masz na własny dozwolony użytek. A tak to ten
    kryminalista co ci udostępnił beknie:P

    > To ja wiem, że od ministra. Kiepsko pytanie sformułowałem, jakiś
    > potworek językowy mi wyszedł, wada szybkiego pisania...
    > Ja się pytam, czy minister wymaga od projektanta, czy jednak od inwestora?

    Minister wymaga od budynku, żeby spełniał normy:P

    > Powinno Cię to cieszyć :) Mamy po prostu oszczędny rząd, który dba o
    > kieszeń obywatela żeby nie wydawać budżetowych pieniędzy na nikomu
    > niepotrzebne tłumaczenia.

    W sumie jak czytałem poprzednie edycje, to często zaglądałem do
    oryginałów, żeby zgadnąć co w zasadzie autor miał na myśli a tłumacz nie
    zrozumiał;) No i jeszcze jedno. W naszych normach byliśmy bardziej
    niemeccy od niemców którym normę ukradliśmy. Musiałem często szefowi
    tłumaczyć, który akurat był z branży i był niemcem, dlaczego coś jest
    tak bez sensu. Z podziwu nie mógł wyjść, że skoro normy ma my od nich to
    skąd nam takie głupie pomysły do głowy przychodzą.

    --
    Shrek