    From: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbyt dużo kredytów - co moge zrobić?
    Date: Thu, 29 Nov 2007 11:49:23 +0100

    > moze twoja mama ulsyszala o kredytach jakie sa np w stanach, starsi ludzie
    > biora wlasnie kredyt pod zastaw domu, a banki wyplacaja im kase, forme
    > emerytury, ma to jakas specyficnz nazwe, jesli nei zalezy ci na mieszkaniu to
    > to olej, gorzej jak masz male dzieci, to po jej smiercu bedziesz mial zabawe w
    > sadzie

    U nas też niektóre banki mają taka usługę (imho fajny pomysł). Nie zależy mi na
    mieszkaniu. Nie mam dzieci, jestem jedynym spadkobiercą, ale powtarzam: na
    mieszkaniu mi nie zależy. Boję się tylko jednego: że jak bank jej zabierze
    mieszkanie, to będę ją musiał wziąć do siebie, a tego nie chcę. Poza tym podobno
    w przypadku bankructwa rodzica jestem zobowiązany do wypłaty alimentów. Tego też
    bym nie chciał. Tylko nie wiem, jak to dokładnie jest. Gdyby nie te dwa
    zagrożenia, to problem by mnie wogóle nie interesował, bo to w końcu problem
    banków.

    --
    Lukasz