  • Data: 2007-11-29 11:04:05
    Temat: Re: Zbyt dużo kredytów - co moge zrobić?
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz jaki to bank :-). Bo coś chyba koloryzujesz. Owszem, 1000 czy 2000
    > dostaniesz na "kwit z ZUS-u", ale nie wierzę że 70.000 dadzą Ci na piękne
    > oczy.

    40 tys. to kredyt hipoteczny. Pozostałe, to : karta debetowa na 10 tys., którą
    bank wciska przy okazji takiego kredytu. Reszta, to drobne kredyty po 2000-3000
    brane w bankach typu Dominet.

    Zgadzam się z Tobą, bo moja żona pracuje przy kredytach w pekao sa. w porządnych
    bankach nawet przy małych pożyczkach sprawdzają w BIK-u, a tam jest wszystko:
    łącznie z zapytaniami kredytowymi. Natomiast mniejsze banki tego nie sprawdzają
    i starsza pani jest w stanie wziąć w wielu bankach małymi kroczkami w sumie
    niemałą kwotę.

    --
    Lukasz