  • Data: 2007-11-29 12:34:38
    Temat: Re: Zbyt dużo kredytów - co moge zrobić?
    Od: "Tomasz R" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz jaki to bank :-). Bo coś chyba koloryzujesz. Owszem, 1000 czy 2000
    > dostaniesz na "kwit z ZUS-u", ale nie wierzę że 70.000 dadzą Ci na piękne
    > oczy. Akurat dwa tygodnie temu podpisałem umowę o kredyt hipoteczny. I nie
    > było to łatwe, uwierz mi. A dochody były dużo większe niż średnia krajowa,
    > zdolność bez najmniejszego problemu. Mój "macierzysty' bank odmówił mi, bo
    > analityk dopatrzył się że w ciągu ostatniego roku płaciłem za dużo ub.

    A czy mozesz mi powiedzi jak to jest z wzięciem kredytu,pracuję obecnie na
    1/2 etatu i zarabiam ok 800zł
    ale z dnia na dzien moge zmienić pracę i zarabiac 7x tyle.
    Kredyt jaki mnie interesuje to ok 100tys
    z tego co sie dowiedzialem w banku to, ze z 3 miesięcy się liczy dochód
    umowy o pracę na czas nieokreślony?

    jakie dokumenty wymagają dokładnie z banku od pracodawcy? czy z zusu?
    Bank sam kontaktuje sie z zusem? jak to działa?

    Planuje kredyt pod hipotekę

    pozdrawiam
    Tomasz