  • 1. Data: 2004-10-28 01:28:50
    Temat: Zawiadomienie na trolla
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Do abuse juz poszło, ale pytanie postawowe jaka prokuratura jest właściwa
    dla tego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa?
    1. Względem mojego miejsca zamieszkania (miejsce ściągnienie postu z
    karalnymi treściami)
    2. Względem serwera news (miejsce umieszczenie postu - wa-wa)
    3. Względem oskarżanego (trudno określic - wiec najbliższa mnie?).

    Wydaje mi się, że tak czy inaczej prokuratura sama powinna przekazać do
    właściwej.

    Jakie paragrafy dodać oprócz art 212 par 2 oraz 119 par 2 KK?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-10-28 05:31:04
    Temat: Re: Zawiadomienie na trolla
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Do abuse juz poszło, ale pytanie postawowe jaka prokuratura jest właściwa
    > dla tego zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa?

    Jedynie radziecka prokuratura, która jest przeciwko wolności słowa może
    rozpatrzyć wniosek pozytywnie. Radzę składać wniosek od razu u przełożonego
    na Kremlu.

    > 1. Względem mojego miejsca zamieszkania (miejsce ściągnienie postu z
    > karalnymi treściami)

    A jakie to treści karalne są sowieciku?

    > 2. Względem serwera news (miejsce umieszczenie postu - wa-wa)

    Tak w Warszawie najlepiej. Nazywam się Aleksander Kwaśniewski donieś na
    Leszka Millera.

    > 3. Względem oskarżanego (trudno określic - wiec najbliższa mnie?).

    Oskarżanego o mówienie prawdy? Dobre sobie. Ni ebyło jeszcze takiego
    przypadku. To będzie pierwszy.

    > Wydaje mi się, że tak czy inaczej prokuratura sama powinna przekazać do
    > właściwej.

    Radzieckiej? Oni nie mają takich połączeń.

    > Jakie paragrafy dodać oprócz art 212 par 2 oraz 119 par 2 KK?

    Paragraf związany z zamordowaniem przez takich jak ty księdza Jerzego
    Popiełuszki za mówienie prawdy.

    Misio Rysio

  • 3. Data: 2004-10-28 08:36:48
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    >
    > Radzieckiej? Oni nie mają takich połączeń.

    > Paragraf związany z zamordowaniem przez takich jak ty księdza Jerzego

    Przebadaj się lepiej solidaruchu...

    pdr
    Olo

  • 4. Data: 2004-10-28 08:37:12
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Jakie paragrafy dodać oprócz art 212 par 2 oraz 119 par 2 KK?

    Jak dla mnie dyżurny wręcz 141 KW.

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-10-28 08:37:28
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 10:37:12 +0200, Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl>
    napisał:

    > Jak dla mnie dy?urny wr?cz 141 KW.

    i standardowo 178a kk
    Za stukanie po pijaku panienki na tylnym siedzeniu samochodu tatusia :-)

    --
    Falkenstein

  • 6. Data: 2004-10-28 15:34:50
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Przebadaj się lepiej solidaruchu...
    > pdr
    > Olo

    Czasy badania solidaruchów minęły panie Olo Kwasniak. Ja nie byłem i nie
    jestem z Solidarności. Nie byłem też w PZPR, ani w SLD, ani w innej tego
    typu organizacji. Byłem i jestem bezpartyjny.

    sprwiedliwość

  • 7. Data: 2004-10-28 15:36:08
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    > Jak dla mnie dyżurny wręcz 141 KW.
    >
    > pdr
    > Olo

    141 KW mam na papierze przy ubikacji razem z tym calym waszym prawem i
    oszukancza polityka.

    sprawiedliwość

  • 8. Data: 2004-10-28 15:39:39
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsgknkqc5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > i standardowo 178a kk
    > Za stukanie po pijaku panienki na tylnym siedzeniu samochodu tatusia :-)

    tatus nigdy nie miał samochodu. Był uczciwy.

    > Falkenstein

    Temu panienki uciekają od ciebie i zazdrościsz mi wyobrażając sobie mnie na
    tylnym siedzeniu z jakąś. Nigdy nie zabawiałem się w ten sposób.

    > Gdzie znaleźć sprawiedliwość? W encyklopedii pod "S"!

    Miło wiedzieć.

    sprawiedliwosc

  • 9. Data: 2004-10-28 16:11:46
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > 141 KW mam na papierze przy ubikacji razem z tym calym waszym prawem i
    > oszukancza polityka.

    Jesteś skonczonym idiotą. I mam nadzieję (choc wątpię czy masz na tyle
    jajec), ze wyglosisz kiedys swoje poronione poglądy na jakims forum
    publicznym (nie w necie) i wówczas bolesne na swojej własnej
    solidaruchowskiej dupie przekonasz sie, ze to rowniez Twoje prawo :>

    pdr
    Olo

  • 10. Data: 2004-10-28 16:13:23
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > tatus nigdy nie miał samochodu. Był uczciwy.

    No to juz wiemy z kim mamy doczynienia - to przedstawiciel sfrustrowanej
    biedoty, ktory jak oni wszyscy szczerze nienawidzi wszelkiej wladzy i
    wszystkich ktorzy maja wiecej, no bo kogos trzeba obwinic za zyciowa
    nieporadnosc i nieudacznictwo :-))
    Śmieszne, choc nieco zalosne ;-)

    pdr
    Olo