  • 1. Data: 2008-03-27 11:33:24
    Temat: Zatrudnienie nieletniego 17 latka?
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Witam

    Mój syn dostał propozycje zatrudnienia i w związku z tym mam pytanie czy
    aby przyszły pracodawca mógł go zatrudnić musi posiadać NIP nieletniego
    i jakie musi formalności spełnić oprócz zawarcia umowy o pracę.

    Z poważaniem mauser50

  • 2. Data: 2008-03-27 12:25:37
    Temat: Re: Zatrudnienie nieletniego 17 latka?
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    mauser50 napisał(a):
    > Witam
    >
    > M?j syn dosta? propozycje zatrudnienia i w zwi?zku z tym mam pytanie czy
    > aby przysz?y pracodawca m?g? go zatrudni? musi posiada? NIP nieletniego
    > i jakie musi formalno?ci spe?ni? opr?cz zawarcia umowy o prac?.
    >
    > Z powa?aniem mauser50

    W kwestii formalnej. Z zasady 17-latek jest nieletni.

    Pozdrawiam

    SlaVa

  • 3. Data: 2008-03-27 12:50:29
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl>

    Użytkownik "SlaVa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
    >W kwestii formalnej. Z zasady 17-latek jest nieletni.

    Nie każdy, a nawet śmiem twierdzić, że zdecydowana mniejszość ;).
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-03-27 14:14:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mauser50 wrote:
> [...]
    > aby przyszły pracodawca mógł go zatrudnić musi posiadać NIP nieletniego
    > i jakie musi formalności spełnić oprócz zawarcia umowy o pracę.

    Nie nie musi posiadać NIP.
    Informuje o tym pracodawcę, a on jest mu obowiązany dostarczyć druk
    NIP-3 do wypełnienia. On oddaje wypełniony druk, pracodawca go wysyła a
    NIP przyjdzie do domu pocztą.

    Art 8 ustawy o NIP.